Shop Mobile More Submit  Join Login
Babysitter vs. Twerp by Hopie-chan Babysitter vs. Twerp by Hopie-chan
I'll always love this photo. XD

Myself as Kingdom Hearts Timmy Turner
Catzilerella as Heartless Vicky

photo taken by :iconxhee-heex:
Add a Comment:
 
:iconraincloud10:
RainCloud10 Featured By Owner Sep 15, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
this is soo cool! hehe i love that vicky is a  heartless!
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Sep 15, 2013
Thanks!
Reply
:iconraincloud10:
RainCloud10 Featured By Owner Sep 15, 2013  Hobbyist Artisan Crafter
welcome :33
Reply
:iconkh-luver:
kh-luver Featured By Owner Apr 2, 2013  Student Artist
larxene has no been replace by *insert dramatic music* HEARTLESS VICKY :chainsaw:
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Apr 3, 2013
hehehe!
Reply
:iconkh-luver:
kh-luver Featured By Owner Apr 2, 2013  Student Artist
*now
Reply
:iconquickiestan:
QuickieStan Featured By Owner Oct 16, 2011  Student General Artist
This is actually a pretty bad ass idea. NICE!
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Oct 16, 2011
Thank you!
Reply
:iconsurfgirl101:
SurfGirl101 Featured By Owner Jul 14, 2011
the cosplayers faces are soo epic :D....Tootie: 'I'LL SAVE YA TIMMEYY!!' <3
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Jul 14, 2011
Haha, if only we had a Tootie. :P
Reply
:iconsurfgirl101:
SurfGirl101 Featured By Owner Jul 15, 2011
its alright<3 :D
Reply
:icontherealtdageena:
TheRealTDAGeena Featured By Owner Jul 5, 2011  Student General Artist
Timmy looks too cute!
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Jul 6, 2011
thank you! *blush!*
Reply
:icontherealtdageena:
TheRealTDAGeena Featured By Owner Jul 6, 2011  Student General Artist
no problem :meow:
Reply
:icon1-drakon:
1-Drakon Featured By Owner Jun 5, 2011
COOL and Funny XD!
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Jun 5, 2011
Thanks! :)
Reply
:iconthebeautifulworld:
TheBeautifulWorld Featured By Owner Jun 3, 2011  Student Filmographer
oh my god, dem teeth!! how in the world did you do that??
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Jun 3, 2011
Haha, they're just fake teeth. Like how you can buy fangs, you can also buy bunny teeth. :3
Reply
:iconthebeautifulworld:
TheBeautifulWorld Featured By Owner Jun 3, 2011  Student Filmographer
theyre amazing. xD
Reply
:iconlord-azeran:
Lord-Azeran Featured By Owner May 31, 2011  Hobbyist General Artist
OMFG this is BEAST :XD:
Reply
:icongiratinium:
giratinium Featured By Owner May 11, 2011  Hobbyist Digital Artist
There is so much win in this image.
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner May 11, 2011
hehe thank you!
Reply
:iconkatofalltrades:
KatOfAllTrades Featured By Owner Mar 13, 2011  Hobbyist General Artist
Ohh, you got the teeth. That is LEGIT.
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Mar 14, 2011
Thank you! :B
Reply
:iconiluvcartoonzandanime:
AWESOME!!! :D
Reply
:iconroaringlionheart101:
RoaringLionheart101 Featured By Owner Dec 11, 2010
Great picture!
Reply
:iconmouselady:
mouselady Featured By Owner Nov 23, 2010
:laughing: AWESOME!!! :lol:
Reply
:iconmalinaevelyn:
malinaevelyn Featured By Owner Sep 15, 2010
I saw this skit on youtube a while back, I thought it was hilarious<3
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Sep 15, 2010
Haha, I'm glad you enjoyed it. ^_^
Reply
:iconagent00dollar:
Agent00Dollar Featured By Owner Jul 2, 2010
Again I see the beautiful creativity that is cosplay.
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Jul 2, 2010
Haha, thank you. ^^
Reply
:iconriot-girl-ino:
Riot-Girl-Ino Featured By Owner Jun 23, 2010
Vicky's Heartless? xD
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Jun 23, 2010
Yep yep! =P
Reply
:iconriot-girl-ino:
Riot-Girl-Ino Featured By Owner Jun 24, 2010
:heart: it.
Reply
:icontoastweaselofdoom:
ToastWeaselofDOOM Featured By Owner May 2, 2010  Hobbyist General Artist
Nice work on the buck teeth! Love the pink gloves! XD
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner May 2, 2010
Thanks!! ^_^
Reply
:iconcorbinbleufan11:
corbinbleufan11 Featured By Owner Mar 20, 2010
wow... awesome cosplays!!
Reply
:iconcerra-chan:
Cerra-chan Featured By Owner Feb 14, 2010
LOL!!!!
Reply
:iconannessajonesu-san:
AnnessaJonesu-san Featured By Owner Feb 10, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Dude awesome teeth!
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Feb 10, 2010
Thank ya. :B
Reply
:iconrybusryo:
RybusRyo Featured By Owner Feb 9, 2010
D'aww Catz. She is Squishin Joo~

Love these outfits.
Reply
:iconvvarden:
Vvarden Featured By Owner Feb 7, 2010  Student General Artist
Hahaha! nice costumes =)

funny :P

faved!
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Feb 7, 2010
thanks! ^_^
Reply
:icondarkpassionvamp:
darkpassionvamp Featured By Owner Feb 6, 2010
I feel sorry for him D:
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Feb 6, 2010
Yep. Sad day.
Reply
:iconyuniiie:
Yuniiie Featured By Owner Feb 5, 2010  Student Artist
omg! love it! *o*
Reply
:iconvakhthehedgehog:
VakhTheHedgehog Featured By Owner Feb 5, 2010
awesome :P
love the costumes :iconimhappyplz:
Reply
:iconhopie-chan:
Hopie-chan Featured By Owner Feb 5, 2010
thank you~!
Reply
:iconmitchissupercool:
MitchisSuperCool Featured By Owner Feb 5, 2010
Yaaaaaay :D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 576 × 864




Details

Submitted on
February 5, 2010
Image Size
74.4 KB
Resolution
576×864
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,775
Favourites
122 (who?)
Comments
49
Downloads
171
×